poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Witam.. To znaczy Hej






Zacznijmy od tego, że kompletnie nie wiem co pisać w tym wstępie... To dla mnie trudne.. Ten blog to kolejna impulsywna decyzja, których ostatnio szczerze mówiąc mam sporo. Mam nagłe '' światełko w tunelu'' Tym tunelem jest moja głowa, która po obejrzeniu 73 odcinka SL w orginale postanowiła stworzyć ten blog. To w tym odcinku był słodki moment Simbar gdy Simon śpiewał '' Musica en ti'' dla Ambar. Nawet w linku do bloga napisałam jedno zdanie z tej oto piosenki. A Lutteo tak słodko tańczyło. Lubie Lutteo cóź nie najbardziej ale żeby czytano blogi musi być ta najpopularniejsza w serialu para. Chociaż mimo to dobrze mi się o niej pisze dlatego tu też wystąpi jako jedna z dwóch głównych. Na tym blogu właśnie na nich się skupie lecz nie mogę zapomnieć o postaciach drugoplanowych jak Delfi, Jazmin, Pedro, Nico, Gaston czy Nina. Niestety nie przeczytamy tu o Jim Yam czy Ramirro. Bo szczerze średnio lubie te postaci. Sama nie wiem. Wole skupić sie na kilku postaciach. Tak jest łatwiej i szybciej.  Mam nadzieje, że nie będzieci na mnie za to źli. Historia, którą będę tu pisać będzie publikowana po jednym rozdziale na dwa tygodnie. Cóż rozdziały będą długie jak na mnie heh. Po za tym to mój 3 blog o SoyLunie a lat mam.. hmm dużo i szkoła. Wiem, że to co pisze to moje chaotyczne myśli których nie umiem poukładać za co przepraszam. Rozdziały będą na pewnym poziomie lepszym niź ta notka. Na prolog poczekacie do tej soboty. Ostrzegam prologów też nie umiem pisać..  Mam nadzieje, że ten blog ktoś będzie czytał. Niestety z wyglądem będzie kiepsko( nie chce męczyć mojej ulubionej szabloniarki;*) Możecie też prosić o zajmowanie miejsc pod rozdziałami;* a teraz się źegnam


7 komentarzy:

  1. Dla mnie koniecznie zajmuj miejsce pod rozdziałami, będę czytać bez względu co stworzysz. Czasami takie impulsywne decyzje są bardzo dobre. W moim przypadku również tak było. Życzę weny do pisania i wytrwałości. Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :)
    Czytam każdego twojego bloga o Lunie
    Każdy jest świetny i ten też na pewno będzie :*
    Nie zostaje mi nic innego oprócz zaobserwowania i czekania na prolog <3
    Możesz mi zajmować miejsce:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście nie może zabraknąć miejsca dla Dianki pod takimi perełkami;*
    Oczywiście będę czytała,już nie mogę się doczekać kochana *-*
    Czekam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również proszę o stałe miejsce pod rozdziałami ;)
    Napewno będę czytać i czekam już na prolog nowego opowiadania, jestem pewna, że będzie równie dobre co pozostałe

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja ?
    Ha ha musiałam zajrzeć.
    A że będziesz zaczynać to może poczytam.
    Nie orientuje się w tym bo obejrzałam może z półtora odcinka ?
    Tak więc poczytam , ale nie zawsze jak znajdę czas.
    Miejsca mi nie zajmuj bo ze mną bywa różnie.
    Pamięć mam tylko do blogów z Diecescy wiesz ♥
    No , ale na gg jak coś to mi przypominaj o tym blogu plis
    Buziaki , też tak miałam że tworzyłam blogi co chwile nawet bez konkretnego pomysłu ha ha jakoś to będzie trzymam kciuki i w głębi serca wiem że dasz radę. Jak coś pomogę jakoś ha ha

    OdpowiedzUsuń
  6. #wiernaczytelniczka ♥
    Przepraszam, że późno :c Poproszę o miejsce Skarbku ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana lubie twoje historie o Lunie .Bardzo lubie Lune i Maetto i Simona i Amber.

    OdpowiedzUsuń

By: Marlene